HTML

Az élet fiúkkal

Három pasival élek együtt. Az egyik a férjem, a másik kettő a kisfiaim. Milyen az élet fiús anyaként? Néha vicces, néha küzdelmes, néha fárasztó. Sokszor nagyon jó, sokszor kiakasztó. Ebben a blogban gondolatokról, történetekről, örömökről, gondokról, sikerekről, küzdelmekről olvashatsz. Egy fiús anya hétköznapjairól.

Friss topikok

  • d.ancsika: hű, ez is nagyon jó téma. Amíg nem született meg Noah, egyfolytában azon agyaltam, hogy mit is fog... (2012.04.23. 20:30) Anyaként önzőnek lenni nagyon nehéz
  • d.ancsika: Szia, végre sikerült regisztrálnom, hogy tudjak kommentelni :-) Nem láttam még a filmet, pedig már... (2012.04.23. 20:10) A legszebb dolog
  • Rekucus: @laurynster: Szia! Köszi a bátorítást, ma már kicsit jobban vagyok. Csak néha rám jön ez a depi. D... (2011.11.20. 20:35) Néha nem lennék
  • PeZ: Szia Réka! Nagyon tetszik ez az írásod is, nagyon jól megfogta a lényeget... A saját kerserű tap... (2011.07.27. 15:21) Hét éve nyáron
  • Rekucus: Szia Zoli! Remélem itt azért nem lesz ilyen a helyzet, egyébként általában dícsérik ezt az ovit. ... (2011.06.23. 14:34) Óvoda vagy kiképzőtábor?

Linkblog

2012.07.02. 22:31 Rekucus

Ciki vagy nem ciki?

Címkék: munka célok telefonálás

Nagyon érdekes dolgot vettem észre magamon. Olyan berögzött szokásokkal hagytam fel mostanában, amikről nemrég még azt hittem, életem végéig velem maradnak. Olyan dolgokat teszek meg nap mint nap, amelyekről alig pár hónapja azt gondotam, sosem lennék rá képes...

Most nem dicsekedni akarok, hogy milyen korán kelek, és mennyit sportolok, nem is arra gondolok, hogy hogyan kötöm össze a kellemes teendőket a hasznosakkal. Ezek olyan változások, amik valahogy kialakultak, sok-sok agyalás, próbálgatás, kínlódás után, de mára működnek. Viszont amire nincs magyarázat, ami mintha egyik napról a másikra történt volna, az a munkámmal kapcsolatos hozzáállásom.

Nemrég még csak kósza álomként dédelgettem, hogy márpedig én egyszer vezető leszek. Ahogy az az álmokkal lenni szokott, semmi konkrét célom, ennek megfelelően semmilyen tervem nem létezett ennek az elképzelésnek a megvalósítására. Amikor elkezdtem ezt a szakmát, sejtettem, hogy kénytelen leszek megtenni bizonyos dolgokat, amiket akkor még szinte elképzelhetetlennek tartottam. Erre a legjobb példa a telefonálás. Hogy én felhívjak vadidegen embereket, és a szolgáltatásomat ajánlgassam?! Na neeee, ez nekem úgysem fog menni. Ennek megfelelőn az első telefonálások alkalmával bizony görcsbe rándult a gyomrom, és szinte megkönnyebbültem, amikor várakozásaimnak megfelelően udvariasan leráztak.

Most a klasszikus történet szerint annak kéne következnie, hogy én bezzeg minden elutasítást, minden negatív élményt lerázva magamról haladtam előre, és focsikorgatva telefonálgattam, mígnem egyszercsak elmúlt a parám. Erről éppenséggel nem tudok beszámolni. Nem is tudom megmagyarázni mi történt. Áprilisban sikerült megkötnöm az első üzleteimet, május elején pedig a hugom is csatlakozott a csapatunkhoz. Ennek köszönhetően újra végigülhettem egy alapoktatást, ahol ismét meghallgathattam vezérigazgatónk inspiráló gondolatait. És nem mellesleg az oktatás alatt egy csomó olyan dolgot elintéztem a laptopon, amikre azelőtt nem volt időm.

A következő héten aztán felhívtam pár olyan embert, akiket már korábban is akartam, csak valami miatt folyton elhessegettem a gondolatot. A kisördög ott susogott most is, hogy "minek hívod, úgyis elküld a francba, úgysem érdekli az egész". Ezúttal nem foglalkoztam vele, és tettem a dolgom. Májusban sikerült olyan teljesítményt elérnem, amivel a céges ranglista 44. helyére kerültem. Ezzel azért dicsekszem el, mert heti 6-8 óra munkával, ami még félállásnak sem nevezhető, ez bizony egyáltalán nem rossz eredmény.

Most már pontosan tudom, hogy mi a célom fél éven belül, 1-2 éven belül, vagy akár 4-5 éven belül. Biztos vagyok benne, hogy életem elkövetkező öt évét ennél a cégnél fogom eltölteni, és azt is látom, hogy ahhoz, hogy elérjem amit szeretnék, mennyit és hogyan kell dolgoznom. Nem lesz könnyű menet, sokat kell addig még tanulnom, de úgy érzem, készen állok a kihívásokra.

És ma megtörtént az, amit sosem gondoltam volna. Időpontokat egyeztettem, aminek Gábor anyukája is fültanúja volt. Semmi extra nem volt, csak a szokásos sztori, hogy hívjam vissza ezt akkor és akkor, pontosítsunk holnap, vagy jövő héten. Ő mindezt hallva megjegyezte, hogy na ez az, amit ő biztosan soha nem tudna csinálni. Hogy így "tukmálja magát" idegeneknek. Én meg csak néztem, és először nem is értettem, mire gondol! Aztán már éppen kezdtem volna felhúzni magam, és megmagyarázni, hogy miért is nem "tukmálás" az, amit én csinálok, amikor bevillant, hogy nemrég még én is pont ugyanezt mondtam. Manapság meg már vasárnap este tűkön ülök, és azon agyalok az ágyban, hogy kiket fogok másnap felhívni. Nem, nem a gyomorgörcs kínoz ilyenkor. Hanem a türelmetlen várakozás, hogy legyen már hétfő reggel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfiukkal.blog.hu/api/trackback/id/tr904624907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása