HTML

Az élet fiúkkal

Három pasival élek együtt. Az egyik a férjem, a másik kettő a kisfiaim. Milyen az élet fiús anyaként? Néha vicces, néha küzdelmes, néha fárasztó. Sokszor nagyon jó, sokszor kiakasztó. Ebben a blogban gondolatokról, történetekről, örömökről, gondokról, sikerekről, küzdelmekről olvashatsz. Egy fiús anya hétköznapjairól.

Friss topikok

  • d.ancsika: hű, ez is nagyon jó téma. Amíg nem született meg Noah, egyfolytában azon agyaltam, hogy mit is fog... (2012.04.23. 20:30) Anyaként önzőnek lenni nagyon nehéz
  • d.ancsika: Szia, végre sikerült regisztrálnom, hogy tudjak kommentelni :-) Nem láttam még a filmet, pedig már... (2012.04.23. 20:10) A legszebb dolog
  • Rekucus: @laurynster: Szia! Köszi a bátorítást, ma már kicsit jobban vagyok. Csak néha rám jön ez a depi. D... (2011.11.20. 20:35) Néha nem lennék
  • PeZ: Szia Réka! Nagyon tetszik ez az írásod is, nagyon jól megfogta a lényeget... A saját kerserű tap... (2011.07.27. 15:21) Hét éve nyáron
  • Rekucus: Szia Zoli! Remélem itt azért nem lesz ilyen a helyzet, egyébként általában dícsérik ezt az ovit. ... (2011.06.23. 14:34) Óvoda vagy kiképzőtábor?

Linkblog

2012.08.07. 22:21 Rekucus

Járt utat járatlanért

Címkék: jövő másság Címkék

Mindig is kilógtam a sorból. Igyekeztem pont nem olyanná válni, mint mindenki más, máshogy öltözködni, másra vágyni, máshogy élni. Mikor szociológiából a non-konformizmust tanultuk, büszkén vallottam: én non-konformista vagyok!

Aztán persze ez megváltozott. Volt idő, mikor úgy éreztem, egyszerűbb bállni a sorba, nem ágálni, elfogadni, ami van. Hiszen mi végre is érdemelnék én jobbat, szebbet, többet, mint bárki más? Mitől vagyok én annyira értékes? Tök fura. Tizenévesen különlegesenek éreztem magam. Tudtam, hogy valami egészen másra vagyok hivatott, mint ahogy addig éltem, és hogy valamilyen úton-módon ezt képes leszek megvalósítani.

Aztán mikor mégis beálltam a sorba - lediplomáztam, állásba mentem, és elkezdtem élni a polgárok szokásos, szürke hétköznapjait, az évi húsz-huszonöt nap szabadsággal -, valahol ez az egész semmivé foszlott. Sokáig elképzelni sem tudtam, hogy lehetne másképp is élni, valahogy természetesnek tűnt, hogy kívülről diktált szabályoknak próbálok megfelelni. És a legdurvább az egészben, hogy észre sem vettem, mennyire utálom ezt az egészet.

Nem tudom, sikerül-e átadnom a gondolataimat - így a harmadik pohár rozé után már kicsit nehéz megfogalmazni a mondanivalómat. A lényeg, hogy mostanában ismét érzem ugyanazt, amit húsz éve: nem ezt, nem így akarom! A különbség talán csak az, hogy kezdem azt is tudni, hogy mit és hogyan akarok. Még kicsit képlékeny, még kicsit zavaros, de már lassan kibontakozik a jövő ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfiukkal.blog.hu/api/trackback/id/tr404700818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása