HTML

Az élet fiúkkal

Három pasival élek együtt. Az egyik a férjem, a másik kettő a kisfiaim. Milyen az élet fiús anyaként? Néha vicces, néha küzdelmes, néha fárasztó. Sokszor nagyon jó, sokszor kiakasztó. Ebben a blogban gondolatokról, történetekről, örömökről, gondokról, sikerekről, küzdelmekről olvashatsz. Egy fiús anya hétköznapjairól.

Friss topikok

  • d.ancsika: hű, ez is nagyon jó téma. Amíg nem született meg Noah, egyfolytában azon agyaltam, hogy mit is fog... (2012.04.23. 20:30) Anyaként önzőnek lenni nagyon nehéz
  • d.ancsika: Szia, végre sikerült regisztrálnom, hogy tudjak kommentelni :-) Nem láttam még a filmet, pedig már... (2012.04.23. 20:10) A legszebb dolog
  • Rekucus: @laurynster: Szia! Köszi a bátorítást, ma már kicsit jobban vagyok. Csak néha rám jön ez a depi. D... (2011.11.20. 20:35) Néha nem lennék
  • PeZ: Szia Réka! Nagyon tetszik ez az írásod is, nagyon jól megfogta a lényeget... A saját kerserű tap... (2011.07.27. 15:21) Hét éve nyáron
  • Rekucus: Szia Zoli! Remélem itt azért nem lesz ilyen a helyzet, egyébként általában dícsérik ezt az ovit. ... (2011.06.23. 14:34) Óvoda vagy kiképzőtábor?

Linkblog

2012.06.05. 23:14 Rekucus

Májusi újjászületés

Címkék: változás

Jó egy hónapja nem írtam semmit. Na nem mintha nem lett volna mit, egyszerűen nem jutottam odáig, hogy még ezzel is foglalkozzak. Felpörögtek az események ezerrel, minden folyamatosan változik körülöttem.

Arra gondoltam, legalább annak szentelek egy  bejegyzést, hogy összeszedjem, mi mindent tettem az elmúlt néhány hétben a jövőm érdekében. Mivel maximalista típus vagyok, szinte soha nem engedem meg magamnak azt a luxust, hogy elégedett legyek saját magammal. Most viszont úgy érzem fontos, hogy számot vessek, mit sikerült eddig elérnem. Ha másért nem azért, hogy ha majd évek múltán egyszer visszaolvasom ezt a blogot, pontosan tudjam, mikor és hol kezdődött életem gyökeres változása.

A legfontosabb a felismerés volt, hogy csak akkor fog bármi változni, ha én magam teszek érte. És ezt nem csak amolyan közhely-szerű, mindenki által elfogadott alapigazságként hangoztattam, hanem komolyan elhittem, hogy nekem kell megtennem az első lépést. Aztán mikor végre fel mertem tenni a legfontosabb kérdéseket, a válaszok már jöttek maguktól.

Nos akkor mi is az, amit másként csinálok? Megpróbálom pontokba szedni.

1. Minden reggel negyed hétkor felkelek. Nem kényszerít rá senki, nem kell beérnem semmilyen munkahelyre, és nem történne akkor se semmi, ha nem tenném. Saját magam elhatároztam, hogy felkelek, és vagy tornázom, vagy szobabiciklizem (illetve mostanában teraszbiciklizem. :))

2. Minden nap beérünk reggeli előtt az oviba. Ez nagy szó, hiszen az elmúlt pár hónapban simán előfordult, hogy csak fél tíz után sikerült megérkezni, és akkor meg már régen el is felejtették a többiek a reggelit.

3. Minden héten többször bicajozom Benedekkel. Ő hátul ül a gyerekülésben, és vagy piacra megyünk, vagy egy találkozóra, vagy csak úgy a Duna-partra.

4. Minden nap Bendi alvásidejében dolgozom. Nem, nem hírleveleket, blogokat és facebooot olvasgatok, hanem effektíve, hatékonyan intézem a dolgaimat. Időpontokat egyeztetek, korábbi elemzéseken dolgozom, szövegeket írok, egyszóval nem unatkozom.

5. Minden héten legalább három ügyféllel találkozom, elemzek, tanácsadok.

6. Költséghatékonyabban, ugyanakkor egészségtudatosabban vásárolok. Kreatívabb vagyok a főzésben.

7. Elkezdtem átrendezni a lakást, kiselejtezni a használaton kívüli, felesleges cuccokat. Hamarosan nekiállok a pincét is kipakolni, lomtalanítani.

8. Kitaláltam a munkán kívül hogyan tudnék plussz pénzhez jutni viszonylag rövid idő alatt.

9. Szívesen segítek a barátaimnak, ismerőseimnek, családtagjaimnak anélkül, hogy úgy érezném, belerokkanok a sok tennivalóba. Sokkal jobban odafigyelek másokra, és jobban tudok az érzéseikkel és a vágyaikkal azonosulni.

10. Bár a bőrőmből kibújni nem tudok, mostanában nem kapom fel olyan gyorsan a vizet, mint korábban, nem leszek minden apróság miatt rögtön idegbeteg.

Azt hiszem, kezdetnek ennyi elég is lesz. A lényeg, hogy a dolgok beindultak. Ha időm engedi, majd tudósítok a fejleményekről.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfiukkal.blog.hu/api/trackback/id/tr954567970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása