HTML

Az élet fiúkkal

Három pasival élek együtt. Az egyik a férjem, a másik kettő a kisfiaim. Milyen az élet fiús anyaként? Néha vicces, néha küzdelmes, néha fárasztó. Sokszor nagyon jó, sokszor kiakasztó. Ebben a blogban gondolatokról, történetekről, örömökről, gondokról, sikerekről, küzdelmekről olvashatsz. Egy fiús anya hétköznapjairól.

Friss topikok

  • d.ancsika: hű, ez is nagyon jó téma. Amíg nem született meg Noah, egyfolytában azon agyaltam, hogy mit is fog... (2012.04.23. 20:30) Anyaként önzőnek lenni nagyon nehéz
  • d.ancsika: Szia, végre sikerült regisztrálnom, hogy tudjak kommentelni :-) Nem láttam még a filmet, pedig már... (2012.04.23. 20:10) A legszebb dolog
  • Rekucus: @laurynster: Szia! Köszi a bátorítást, ma már kicsit jobban vagyok. Csak néha rám jön ez a depi. D... (2011.11.20. 20:35) Néha nem lennék
  • PeZ: Szia Réka! Nagyon tetszik ez az írásod is, nagyon jól megfogta a lényeget... A saját kerserű tap... (2011.07.27. 15:21) Hét éve nyáron
  • Rekucus: Szia Zoli! Remélem itt azért nem lesz ilyen a helyzet, egyébként általában dícsérik ezt az ovit. ... (2011.06.23. 14:34) Óvoda vagy kiképzőtábor?

Linkblog

2011.02.25. 14:44 Rekucus

Pasi született

Címkék: gyerek anyaság pasi fiúk fiús anyák

Ma reggel megszületett barátnőm kisfia. Már egészen hozzászoktam, hogy a környezetemben csak fiúk születnek. Az itteni barátnőim legalábbis mind fiús anyukák, velem az élen, hiszen én már duplán fiús anyuka vagyok.

Mindenesetre elgondolkodtam, hogy vajon van-e a leghalványabb sejtése is a csajnak, hogy mi vár rá? Én is még csak három éve vagyok gyakorló anyuka, így tényleg csak némi fogalmam lehet, a tutit én sem tudom.

A minap olvastam egy fórumon egy hozzászólást. Az egyik fiús anyuka írta válaszul egy szokásos - néhány hónapos a kisfiam és nem alszik, üvölt, stb. - kérdésre, hogy ha tudná mi vár rá később, már most bekapná a gázcsövet!

Persze semmi sem törvényszerű, legalábbis ezt mondják az okosok. Hallok én is olyan kisfiúkról, akik háromévesen egyedül eljátszanak a szobájukban -hozzáteszem, az enyém nem ilyen! Így az ilyen sztorikat én mindig is városi legendaként szoktam elkönyvelni.

Ami a későbbieket és a gázcsövet illeti. Ezzel kapcsolatban mindig egyik interjúalanyom jut eszembe, akinek négy lány után született kisfia. Amikor beszélgettünk, a kissrác kb. 13 éves volt, a lányok már nagyok, a legkisebb is minimum 6 évvel idősebb a fiúnál, így ők már inkább segítséget jelentettek, nem plussz terhet. Szóval, felnevelt a csaj négy lányt, akik sűrű egymás utánban születtek, 2-3 év korkülönbséggel. Szerintem nem kell senkinek részleteznem, hogy ez mit jelent négy gyerek esetén. Mégis, azt állította, hogy a négy lánnyal együtt nem volt annyi gondja, mint az egy szem drága kisfiával! Na és hol van még a vége? Hiszen még éppen csak elkezdett kamaszodni, a verekedős, kéz-láb-összetörős, csuklófelszabdalós, fejbetörős, jólberúgós időszak még csak most következik! Ez utóbbiak bekövetkezte nyilván nem törvényszerű, de sok olyan történetet hallani, ahol ezek a felnőtté válás szükséges velejárói voltak fiúk esetén.

Na de ez még messze van. Ilyenkor az ember lánya csak fekszik a kórházi ágyon, és szerelmes rajongással csodálja elsőszülöttjét. Egyetlen, édes, kicsi fiát, aki nemsokára átveszi az uralmat, és fenekestül felforgatja egész addigi életét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfiukkal.blog.hu/api/trackback/id/tr312689998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása